zondag 25 augustus 2013

the renovation #girls stuff #colour #part 3 #lilac/pink

Ze zit al twee weken op deze blog te wachten :-)
Maar het was dan ook een hele klus!
Stapels verhuisdozen moesten uitgepakt worden.
Mijn dochter heeft echt heel erg veel spullen...


Van haar mocht ik al haar speelgoed weggooien!
Gelukkig mocht haar Playmobielhuis (voor de sier) wel nog even blijven.
Ik denk dat ik hem straks zelf helemaal ga inrichten.
Soms is het gewoon niet leuk, dat de kinderen ouder worden...
Maar, ik heb nu al zin om hem straks heel mooi in te richten :-)


Enne, misschien dat ik de piano ook nog wit verf!


Mijn dochter is dus reuze creatief (en ook een echte rommelpot).
Overal gekleurde plakkers op (en onder) de piano, bergen zand, kleding en makecup 

Maar ik sloeg mij er door heen en nu is het gelukt.
Al was het donker toen ik klaar was.
Vandaar deze late blog...



Bij mijn dochters creativiteit horen ook leuke ideeën.
Die soms best even lastig zijn om uit te voeren.

Zo wilde zij heel graag een tent.


Een tent om in te kunnen lezen, dromen en chillen.
Een tent die ze ook als een huisje kon afsluiten...






Het is al donker, dus ik krijg hem niet zo goed op de foto.
Maar ik ben er trots op en ik hoop dat zij dat straks ook is.
Hier is die dan: een echte oosterse bedoeientent!
Voor mijn prinses :-) 






1 opmerking: