donderdag 23 mei 2013

Lucky day #5 #hope #trust #love #luck

Vandaag gaat het er dan toch van komen.
Eerlijk gezegd geloof ik het zelf nog niet.


Maar mijn huis is schoon, de boodschappen gedaan en de was gewassen.
Alle tweets, (facebook)post en mails gelezen.
Alle kranten, tijdschriften en boeken uit en de nieuwe nog ongelezen.
(Zo blij straks weer aan de boekenclub mee te kunnen doen!)



De verbouwingsoffertes aangevraagd.
De werkzaken gedaan, nou ja, de belangrijkste.
 De rest kan morgenochtend.


Kortom, deze middag, avond en nacht zijn er perfect voor.
Ik weet geen enkel ander excuus meer te verzinnen.

Today it's my lucky day!


Ik hoop mijn (concept) dissertatie vannacht eindelijk te kunnen verzenden.


Ik vertrouw erop dat de dissertatie goedgekeurd gaat worden.

Ik heb een dienstverleningsconcept voor de gehandicaptenzorg ontwikkeld.
Dat klinkt misschien wat ingewikkeld. 
Maar het is juist een heel eenvoudig concept:
waardoor voor iedereen de dienstverlening begrijpbaar wordt.
De mensen met een beperking zelf, de financiers maar ook de bakker op de hoek.


Ik heb de dissertatie met heel veel liefde en passie geschreven!
Alles in de praktijk uitgeprobeerd, bijgesteld en ingevoerd.
Nu zijn we het concept ook in andere regio's aan het invoeren.
Heel spannend allemaal, ook om het weer los te laten.

Ik hoop dat de beoordelaars het met dezelfde passie zullen lezen.
(En niet alleen vanuit de normeringen van de opleiding...)


De klavertjes wensen mij al weken geluk! 
Zij bloeien maar lustig door! 
Het is werkelijk wonderbaarlijk!

Zij reizen regelmatig met mij mee.
Heen en weer tussen Sassenheim en Noordwijk :-)
De klavertjes inspireerde mij tot het maken van bovenstaande kaarten.

De kaarten en dit blog waren mijn laatste excuus.


Deze muts en koffer staan al sinds sinterklaas op mijn koelkast.
Prachtig geknutseld door mijn dochter.
 Het wordt nu tijd om die muts eens echt te halen!

Wish my luck!

1 opmerking: